Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Ing. Jindřiška Vitvarová
Annotation

Učební materiál slouží k osvojení odborných znalostí anglického jazyka pro daný obor. Studenti prostřednictvím kombinace různých výukových metod nabydou schopnost používat odbornou terminologii v oblasti sportovního managementu a ústně i písemně komunikovat o těchto specifických tématech. Materiál bude využíván pro získání mezinárodně používané slovní zásoby v oboru Management sportu a její procvičení formou aktivních prvků. Uživatel bude samostatně pracovat s odborným textem a řešit úlohy k textu se vztahující. S použitím vhodných anglických termínů zvládne popsat obrázek k tématu. Procvičena bude taktéž správná výslovnost.

Objectives

Uživatel materiálu zvládne po jeho prostudování plynule komunikovat o tématech souvisejících s oborem Management sportu, získá řadu poznatků s oborem souvisejících a ovládne potřebnou odbornou slovní zásobu. Bude schopen popsat aktivity a procesy v oblasti manažerského vedení a řízení sportovních událostí, pojmenovat marketingové nástroje používané ve sportovní oblasti, bude se orientovat v oblasti kariéry a pracovního života a též v reklamní a mediální sféře. Zároveň si osvojí a upevní některé metody ústní a písemné komunikace a zlepší své řečové a prezentační dovednosti v angličtině.

Keywords
Sport, management, sporting event, communication, media, advertisement, marketing, jobs, training.
Date of Creation
23. 12. 2020
Duration
24 hours
Language
English
License
ISBN 978-80-88418-51-1
Sources
  1. MALLEN, Cheryl a Lorne James ADAMS. Event management in sport, recreation and tourism: theoretical and practical dimensions. New York: Routledge, c2013. ISBN 9780203082287.
  1. NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016. ISBN 978-80-210-8346-2.
  1. Cambridge Dictionary, https://dictionary.cambridge.org, [online]. [cit. 2019-01-23].
  1. SOMMER, Jiří. Malé dějiny sportu, aneb, O sportech našich předků--: sportování ve znamení býčích rohů, jak to vypadalo v Olympii, gladiátorské hry, Artušovské hry, lov jako sport, rodí se fotbal, hry gentlemanů, moderní olympijské hry. Olomouc: Fontána, 2003. ISBN 80-7336-116-7.
  1. BÁRTLOVÁ, Helena, Pavel ČERVINKA, Miloslav JENŠÍK, Michail ODARČENKO, Zdeněk PAVLIS, Pavel PROCHÁZKA a Vladimír ZEMÁNEK. 100 let českého sportu 1918-2018. Velké Přílepy: Olympia, 2018. ISBN 978-80-7376-521-7.
  1. BusinessDictionary, www.businessdictionary.com, [online]. [cit. 2019-02-20].
  1. English Oxford Living Dictionaries, https://en.oxforddictionaries.com/ [online]. [cit. 2019-02-20].
  1. Effective Communication in the Workplace - Barriers to Communication, [online]. [cit. 2019-03-10]. Dostupné z: http://www.free-management-ebooks.com/faqcm/effective-08.htm.
  1. WESTERBEEK, Hans. Managing sport facilities and major events. New York: Routledge, 2006. ISBN 9780415401098.
  1. KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, 2018. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0560-1.
  1. GORE, Sylee, HOVORKOVÁ, Martina, ed. English for marketing and advertising: B2. Plzeň: Fraus, 2007. Angličtina v praxi. ISBN 978-80-7238-609-3.
  1. BLAŽEK, Ladislav. Management: organizování, rozhodování, ovlivňování. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4429-2.
  1. MACHEK, Ondřej a Martin MACHEK. Essentials of business economics: exercises. V Praze: Oeconomica, 2013. ISBN 978-80-245-1925-8.
  1. English for business and economics. Prague: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2017. ISBN 978-80-245-2210-4.
  1. HOLLETT, Vicki. Business objectives: teacher's book. Oxford: Oxford University Press, 1992. Oxford English. ISBN 0194513858.