Services in tourism and their promotion
Služby cestovního ruchu a jejich propagace
Eva Svobodová
Annotation

Výukový materiál se zaměří na dopravní služby (silniční, vodní, železniční, letecké). Kapitola v úvodu stručně zmapuje historii přepravy a cestování a v závěru trendy a jejich dopad na turistickou dopravu a přepravu. Dále se bude materiál věnovat ubytovacím zařízením, hotelovému ubytování a klasifikaci ubytovacích zařízení. Navazující kapitola zahrnuje cestovní agentury a kanceláře, pobytové balíčky a profil průvodce. Poslední dvě kapitoly se zaměří na roli médií v propagaci a principy marketingu v cestovním ruchu.

The teaching material will focus on transport services (road transport, waterway transport, rail transport and air transport). The introducing chapter will cover the history of transportation and travel and in the end trends and their impact on tourism and transportation. Further the material will include travel agencies and offices, holiday packages and the profile of a guide. The last two chapters will aim at the role of media in promotion and principles of marketing in tourism.

Objectives

Na základě textu a aktivních cvičení zvládnutí slovní zásoby a frází potřebných ke konverzaci na běžná odborná témata z problematiky služeb cestovního ruchu.

Keywords
Historie dopravy a cestování, silniční doprava, vodní cesty železniční doprava, letecká doprava, trendy v dopravě, ubytovací průmysl, klasifikace ubytovacích zařízení, hostel, cestovní agentury, agent, tour operátor, balíček cestovních služeb, průvodce, propagace v cestovním ruchu, tisk, masová media, outdoorová média, principy marketinku v turismu, history of transport and travel, road transport, waterways, rail transport, air transport, trends in transport, accommodation industry, classification of accommodation facilities, hostelling, travel agencies, travel agent, tour operator, holiday package, guide, marketing in tourism, printed media, broadcast media, outdoor media, principles of marketing in tourism
Date of Creation
23. 03. 2019
Duration
60 hours
Language
English
License
ISBN 978-80-88418-53-5
Sources
  1. SVOBODOVÁ, Eva. Angličtina v turismu – English in Tourism. Vydavatelství Pastelka, Praha 2005. Vydání první. 151 s. ISBN 80-902785-9-0.
  1. AMANAJI Amey, 5 Top Trends in the Transportation Industry in 2018 (on June 11, 2018). https://blog.marketresearch.com/5-top-trends-in-the-transportation-industry-in-2018 [online], [cit. 2019-02-10].
  1. http://www.jgypk.hu/tamop15e/tananyag_html/Rekreacio_I_angol/vii1__the_notion_and_significance_of_water_tourism.html [online], [cit. 2019-03-02].
  1. https://www.cbi.eu/market-information/tourism/cruise-tourism [online], [cit. 2019-03-02].
  1. https://www.theguardian.com/travel/2006/dec/20/cruises.green [online], [cit. 2019-03-02].
  1. https://www.youtube.com/watch?v=cBlRbrB_Gnc [online], [cit. 2019-03-13].
  1. https://bizfluent.com/about-6572429-definition-consumer-motivation.html [online], [cit. 2019-03-22].
  1. https://www.outstandingcolleges.com/history-of-the-travel-agent-industry/ [online], [cit. 2019-03-23].