Tvorba podnikatelského plánu II
Ing. Lenka Maršíková
Anotace

Výukový materiál s názvem Tvorba podnikatelského plánu II popisuje proces podnikání již ve stádiu činnosti. Každý podnik potřebuje podpůrné činnosti, jež vedou ke kladnému dosažení podnikatelského cíle. Ovšem proměnných v podnikání není málo a je jen na podnikateli, aby se z těchto nástrah dokázal poučit, popřípadě vytěžit požadované maximum. Studijní materiál není jen popisný z pohledu návodu, jak udržet zdravý podnik, ale má i teoreticky navést čtenáře tak, aby dokázal odhalit obsah sdělení, jež mu podnikatelská činnosti nabízí. Podnik tvoří soubor ekonomických činností, jež mají naplňovat stanovené cíle. Významným faktorem, který tyto cíle dokáže ovlivnit, je i management firmy, jako exekutivní faktor podnikových procesů. Pochopení manažerských vztahů a podnikatelských priorit je jen dalším faktorem, který dokáže podnikatele buď srazit na kolena, nebo vynést do vrchol konkurenčního žebříčku. Vědomosti získané v tomto kurzu společně s praktickým pochopením výkladu přinesou požadovaný výsledek podstatně rychleji, než proces pokus / omyl, který je na současném trhu tou nejčastější strategií, jež vede k obrovskému plýtvání zdrojů, a hlavně energií ve smyslu zapálení podnikatele pro danou činnost.

Cíle

Čtenář získá kompletní informace o fungování podniku s krátkou historií. Cílem studijního materiálu je vysvětlit problematiku zahájení podnikání a následného udržení businessu. Smyslem je vnímat komplexnost všech kapitol, jež vystupují jako jeden celek

Klíčová slova
Finanční analýza, kontrola, management, manažerská ekonomika, organizování, plánování, podnikání, reporting, účetnictví, vedení, životaschopnost podniku
Datum vytvoření
16. 12. 2019
Časová dotace
40 hodin
Jazyková verze
česky
Licence
ISBN 978-80-88418-39-9
Zdroje
  1. BEDNÁŘOVÁ, D., PARMOVÁ, D. Malé a střední podnikání. 2., rozš. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2010. ISBN 978-80-7394-229-8.
  1. BLAŽEK, L., Management: Organizování, rozhodování, ovlivňování. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-4429-2.
  1. FOTR, J., SOUČEK, I., Investiční rozhodování a řízení projektů. Praha: Grada Publishing, 2011, ISBN 978-80-247-3293-0.
  1. JAKUBÍKOVÁ, D., Strategický marketing, Strategické trendy 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, ISBN 978-80-247-4670-8.
  1. JANIŠOVÁ, D., KŘIVÁNEK, M. Velká kniha o řízení firmy: Praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace., Praha: 2013. Grada Publishing, a.s., ISBN 978-80-247-4337-0.
  1. MARTINOVIČOVÁ, D., KONEČNÝ, M., Úvod do podnikové ekonomiky: 2., akt. vyd., Praha: Grada Publishing, a.s., 2019, ISBN 978-80-271-2034-5.