Authoren
Ing. Lenka Maršíková
ISBN
978-80-88418-38-2
Annotation
Výukový materiál s názvem Tvorba podnikatelského plánu I je vzdělávací oporou pro témata management a podnikání. Podnikání je jedním z životních směrů, kterým se člověk může vydat. Ovšem nemělo by být chápáno jen jako jednosměrná cesta a opakující se práce. Podnikatel je neustále na nerovné ploše a snaží se balancovat tak, aby bylo dosaženo jeho podnikatelského cíle, tedy zisku. Podnikání obecně není žádnou sociální jistotou, jak by se tomu mohlo z prvního pohledu zdát, ale je to důmyslný systém činností, myšlenek a procesů, jež jsou v souladu s platnou legislativou a neustále se mění. Podnikatel je důležitým prvkem každé ekonomiky, protože nabízí vyrobené produkty, statky nebo služby, a zároveň poptává práci, za kterou dostávají lidé zaplaceno. Před zahájením podnikání je nutné zvážit veškeré procesy, které podnikatele ovlivňují, a dokázat tak optimálně rozložit vstupy, tedy výrobní faktory, tak, aby podnik obstál na náročném konkurenčním trhu. Tento studijní materiál předkládá čtenáři logicky ucelené a navazující informace k zahájení podnikatelské činnosti.
Lizenz
Creative Commons BY-SA 4.0
Sprache
Tschechisch
rok vzniku
2019
cena
ZDARMA
andere Quellen
Ekonomické a manažerské přístupy v praxi
Finanční analýza a její modely
Finanční účetnictví podniku - Účetnictví podnikatelských subjektů
Tvorba podnikatelského plánu II
Výsledek hospodaření účetní jednotky
Mikroekonomie - obecné ekonomické pojmy
Marketing pro manažerskou praxi
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
vzniklo za podpory