Authoren
Markéta Foktová
Annotation
Výukový materiál se zabývá sociálními sítěmi z hlediska způsobů komunikace jejich uživatelů, plánování komunikace, využití sociálních sítí pro firemní komunikaci i vytváření reklamních kampaní tak, aby měly odpovídající dosah a účinnost. Součástí materiálu jsou i kapitoly o současných trendech na sociálních sítích a rizicích, které při jejich používání hrozí. Materiál je vypracovaný se zvýšeným zřetelem na sociální síť Facebook.
Lizenz
Creative Commons BY-SA 4.0
Sprache
Tschechisch
rok vzniku
20
cena
ZDARMA
andere Quellen
Objektive und subjektive Symptome in der Medizin
Psychologie a komunikace se zaměřením na farmaceuty
Edukace v praxi nutričního terapeuta
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 63
Ausgewählte Leistungen im Fremdenverkehr und ihre Werbung
Zabezpečení rekreačních objektů 1
Základy žurnalistické práce, copywritingu a tvůrčího psaní II
Marketing pro manažerskou praxi
Speciální pedagogika osob se zrakovým, se sluchovým postižením
Vybrané techniky pro sociální práci
Communication skills in social work practice
Profese sociální pracovník ve vztahu ke klientovi
Vybrané techniky pro sociální práci
Řízení provozu školy prakticky 1
vzniklo za podpory