Authors
František Francírek
Abstract
Publikace se věnuje problematice dosud nedoceněného významu absolventských prací, především tedy přetrvávající pedagogické nesourodosti a nepropojenosti všech jejich etap – výuky v rámci absolventského semináře (a jejím hodnocením), obsahu praxe (a jejím hodnocením) a tvorby absolventské práce spolu s jejím vedením (a jejich hodnocením vedoucím, oponentem i komisí). Každá z těchto etap existuje a funguje spíše autonomně a nezajišťuje tak proto základní předpoklad vzdělání – porozumění podstatě, smyslu a kontinuu učebního procesu ze strany studenta. V rámci jedné školy chybí jednotná metodika, která by tyto jednotlivé etapy žádoucím způsobem koordinovala a provazovala. Výukový i studijní potenciál pedagogů i studentů je takto nevědomě prohospodařen, a to ke zjevnému úkoru obou stran. Publikace přináší praktické postřehy, návody i metodické formáty k okamžité aplikaci do učebního procesu.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2019
price
FREE
created with support of