Authors
Doc. PhDr. Ludmila Muchová, Ph.D.
Abstract
Změna pojetí pedagogiky v renesanci - Historický kontext
Hlavní myšlenkové proudy renesance - Erasmus Rotterdamský, Martin Luther, Philipp Melanchthon, Jan Ámos Komenský, Ignác z Loyoly.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2021
price
FREE
other sources
Dějiny teologického a filosofického myšlení
Úvod do obecné speciální pedagogiky
Angličtina v politice a institucích EU
Describing objects, interpreting data
Manifestacoes de diversidade cultural na área da música, literatura, theatro e língua
Metodika provozu středisek praxe MSEK pro Střední školu elektrotechnickou a energetickou, Sokolnice
Metodika provozu středisek praxe MSEK pro Střední školu elektrotechnickou, Ostrava
Metodika spolupráce mezi UJEP a Gymnáziem Kadaň
Postupy výuky přírodovědných a technických předmětů s využitím výsledků projektu VĚŽ
Proč? Proč? Proč? aneb odpovědi na otázky kolem nás. Technické vědy pro střední školy.
Technický kroužek - fyzika soubor metodických listů ZŠ Zbůch
Technický kroužek - soubor metodických listů ZŠ Dobřany
Technický kroužek - soubor metodických listů ZŠ Letiny
Souhrnný studijní materiál - vzdělávání žáků středních škol a studentů vyšších odborných škol
Vzdělávání napříč teorí a praxí
Automobilová diagnostika a servis
Tvorba kvalifikačních prací pro studenty oborů sociální práce. Principy a postupy
created with support of