Authors
Ing. Lenka Maršíková
ISBN
978-80-88418-39-9
Abstract
Výukový materiál s názvem Tvorba podnikatelského plánu II popisuje proces podnikání již ve stádiu činnosti. Každý podnik potřebuje podpůrné činnosti, jež vedou ke kladnému dosažení podnikatelského cíle. Ovšem proměnných v podnikání není málo a je jen na podnikateli, aby se z těchto nástrah dokázal poučit, popřípadě vytěžit požadované maximum. Studijní materiál není jen popisný z pohledu návodu, jak udržet zdravý podnik, ale má i teoreticky navést čtenáře tak, aby dokázal odhalit obsah sdělení, jež mu podnikatelská činnosti nabízí. Podnik tvoří soubor ekonomických činností, jež mají naplňovat stanovené cíle. Významným faktorem, který tyto cíle dokáže ovlivnit, je i management firmy, jako exekutivní faktor podnikových procesů. Pochopení manažerských vztahů a podnikatelských priorit je jen dalším faktorem, který dokáže podnikatele buď srazit na kolena, nebo vynést do vrchol konkurenčního žebříčku. Vědomosti získané v tomto kurzu společně s praktickým pochopením výkladu přinesou požadovaný výsledek podstatně rychleji, než proces pokus / omyl, který je na současném trhu tou nejčastější strategií, jež vede k obrovskému plýtvání zdrojů, a hlavně energií ve smyslu zapálení podnikatele pro danou činnost.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2019
price
FREE
other sources
Základy ekonomie a managementu
Ekonomické a manažerské přístupy v praxi
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Náklady, kalkulace a cena v mezinárodním obchodě
Finanční analýza a její modely
Finanční účetnictví podniku - Účetnictví podnikatelských subjektů
Tvorba podnikatelského plánu I
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 65
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
created with support of