Authors
Ing. Lenka Maršíková
ISBN
978-80-88418-23-8
Abstract
Výukový materiál s názvem marketing uvádí čtenáře do kompletní problematiky tohoto oboru. Je zde popsán historický vývoj marketingu, včetně využití marketingových strategií na současném trhu. Velká část práce je věnována marketingovým analýzám, jež představují velice důležitý zdroj dat, jež je využíván managementem pro aplikaci zvolené strategie. Nutností na současném trhu jsou analýzy externího a interního prostředí. Je to analýza, která je nezbytná při využívání marketingu na náročném trhu. V současnosti není možné, aby veškerá komunikace mezi dodavatelem a odběratelem probíhala nahodile nebo jen podle postupu pokus omyl. Hodnocení zdrojových dat s následným výběrem vhodné marketingové strategie tímto nekončí. Pro dobrého marketéra je důležité následně kontrolovat a řídit daný postup, tedy výkon manažerské činnosti. Marketing není jen nějaký obor, jedná se o filozofii podniku, jež musí být přijata všemi složkami firmy, a to jak managementem, tak výkonnou složkou. Pokud podnik zahrne marketing do svého podnikového procesu, tak získá značnou konkurenční výhodu. Není totiž výhrou vyrábět nejlepší produkt na světě, když o tomto produktu nikdo neví.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2019
price
FREE
other sources
Základy ekonomie a managementu
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 63
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Tvorba podnikatelského plánu II
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 65
Marketing pro manažerskou praxi
Marketing für die Managementpraxis
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
created with support of