Marketing
rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty

price

FREE

Language

Czech

Year of publication

2019

created with support of

Marketing
Marketing

Authors

Ing. Lenka Maršíková

ISBN

978-80-88418-23-8

Abstract

Výukový materiál s názvem marketing uvádí čtenáře do kompletní problematiky tohoto oboru. Je zde popsán historický vývoj marketingu, včetně využití marketingových strategií na současném trhu. Velká část práce je věnována marketingovým analýzám, jež představují velice důležitý zdroj dat, jež je využíván managementem pro aplikaci zvolené strategie. Nutností na současném trhu jsou analýzy externího a interního prostředí. Je to analýza, která je nezbytná při využívání marketingu na náročném trhu. V současnosti není možné, aby veškerá komunikace mezi dodavatelem a odběratelem probíhala nahodile nebo jen podle postupu pokus omyl. Hodnocení zdrojových dat s následným výběrem vhodné marketingové strategie tímto nekončí. Pro dobrého marketéra je důležité následně kontrolovat a řídit daný postup, tedy výkon manažerské činnosti. Marketing není jen nějaký obor, jedná se o filozofii podniku, jež musí být přijata všemi složkami firmy, a to jak managementem, tak výkonnou složkou. Pokud podnik zahrne marketing do svého podnikového procesu, tak získá značnou konkurenční výhodu. Není totiž výhrou vyrábět nejlepší produkt na světě, když o tomto produktu nikdo neví.

license

Creative Commons BY-SA 4.0

Language

Czech

Year of publication

2019

price

FREE

created with support of