Authors
Marek Vlček
ISBN
978-80-88418-11-5
Abstract
Cílem modulu je umožnit využití moderních poznatků marketingu v podmínkách mezinárodního marketingu. Naučit studenty zásady marketingového řízení s důrazem na zákazníky, s cílem poskytnout jim dostatek aktuálních informací o marketingu tak, aby se mohli orientovat v praktickém působení v dané problematice a pochopit důležitost marketingu v řízení obchodního závodu, včetně marketingových projektů. Dále vybavit studenta znalostmi a praktickými dovednostmi pro uplatňování marketingu v konkrétních podmínkách s ohledem na specifika konkrétní země. Výklad doplňují krátké případové studie.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2019
price
FREE
other sources
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 63
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Marketing pro manažerskou praxi
Marketing für die Managementpraxis
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
created with support of