Mezinárodní marketing
rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty rating-star-empty

price

FREE

Language

Czech

Year of publication

2019

created with support of

Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing

Authors

Marek Vlček

ISBN

978-80-88418-11-5

Abstract

Cílem modulu je umožnit využití moderních poznatků marketingu v podmínkách mezinárodního marketingu. Naučit studenty zásady marketingového řízení s důrazem na zákazníky, s cílem poskytnout jim dostatek aktuálních informací o marketingu tak, aby se mohli orientovat v praktickém působení v dané problematice a pochopit důležitost marketingu v řízení obchodního závodu, včetně marketingových projektů. Dále vybavit studenta znalostmi a praktickými dovednostmi pro uplatňování marketingu v konkrétních podmínkách s ohledem na specifika konkrétní země. Výklad doplňují krátké případové studie.

license

Creative Commons BY-SA 4.0

Language

Czech

Year of publication

2019

price

FREE

created with support of