Authors
Michael Kupec
Abstract
Text „Marketing pro manažerskou praxi“ je určen k srozumitelnému shrnutí problematiky marketingu v současném podnikatelském prostředí. Poskytnutím přehledu o marketingové teorii i praktických technikách by měl studentovi sloužit coby podklad pro jeho budoucí pracovní praxi a běžný život. Marketingové techniky mohou totiž být dobrým sluhou, ale zlým pánem. Mohou jedinci usnadnit rozhodování, stejně jako jej zkomplikovat. Z tohoto důvodu je vhodné, aby ti, kdož se pohybují v tržním prostředí, což jsou v podstatě všichni, byli alespoň bazálně obeznámeni s marketingovými technikami, triky a nástroji.
license
Creative Commons BY-SA 4.0
Language
Czech
Year of publication
2020
price
FREE
other sources
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 63
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Tvorba podnikatelského plánu I
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 63
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Ausgewählte Leistungen im Fremdenverkehr und ihre Werbung
Jak funguje Internet a možná jednou i PlanetNet
Základy žurnalistické práce, copywritingu a tvůrčího psaní II
Základy práce na sociálních sítích a jejich využití v podnikání se zaměřením na Facebook
Wie funktioniert das Internet und vielleicht eines Tages das PlanetNet
Marketing für die Managementpraxis
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
created with support of