Autoři
Marek Vlček
ISBN
978-80-88418-11-5
Anotace
Cílem modulu je umožnit využití moderních poznatků marketingu v podmínkách mezinárodního marketingu. Naučit studenty zásady marketingového řízení s důrazem na zákazníky, s cílem poskytnout jim dostatek aktuálních informací o marketingu tak, aby se mohli orientovat v praktickém působení v dané problematice a pochopit důležitost marketingu v řízení obchodního závodu, včetně marketingových projektů. Dále vybavit studenta znalostmi a praktickými dovednostmi pro uplatňování marketingu v konkrétních podmínkách s ohledem na specifika konkrétní země. Výklad doplňují krátké případové studie.
licence
Creative Commons BY-SA 4.0
Jazyk
česky
rok vzniku
2019
cena
ZDARMA
další zdroje
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 63
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Marketing pro manažerskou praxi
Marketing für die Managementpraxis
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
vzniklo za podpory