Autoři
Michael Kupec
Anotace
Text „Marketing pro manažerskou praxi“ je určen k srozumitelnému shrnutí problematiky marketingu v současném podnikatelském prostředí. Poskytnutím přehledu o marketingové teorii i praktických technikách by měl studentovi sloužit coby podklad pro jeho budoucí pracovní praxi a běžný život. Marketingové techniky mohou totiž být dobrým sluhou, ale zlým pánem. Mohou jedinci usnadnit rozhodování, stejně jako jej zkomplikovat. Z tohoto důvodu je vhodné, aby ti, kdož se pohybují v tržním prostředí, což jsou v podstatě všichni, byli alespoň bazálně obeznámeni s marketingovými technikami, triky a nástroji.
licence
Creative Commons BY-SA 4.0
Jazyk
česky
rok vzniku
2020
cena
ZDARMA
další zdroje
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 63
Anglický jazyk odborný VOV odbornost 64
Anglický jazyk všeobecný VOV odbornost 64
Tvorba podnikatelského plánu I
Německý jazyk odborný VOV odbornost 63
Německý jazyk všeobecný VOV odbornost 63
Německý jazyk odborný VOV odbornost 64
Ausgewählte Leistungen im Fremdenverkehr und ihre Werbung
Jak funguje Internet a možná jednou i PlanetNet
Základy žurnalistické práce, copywritingu a tvůrčího psaní II
Základy práce na sociálních sítích a jejich využití v podnikání se zaměřením na Facebook
Wie funktioniert das Internet und vielleicht eines Tages das PlanetNet
Marketing für die Managementpraxis
Odborný jazyk v oblasti marketingu u studentů francouzštiny Univerzity Palackého
vzniklo za podpory